Merhaba..
Bimcell (faturasız) kullanıyorum ama interneti az gelmeye başladığı için bol internetli tarife arayışına girdim ve sonunda bugün 392 tl ye 12 ay taahhütlü 60gb lık Vodafone faturaliya gecis yaptım. (48 saat icinde açılacak) Ama cevremde Vodafoneden memnun olmayan çok insan var biraz kafam karıştı.
48 saat dolmadan cayabiliyormuyum, herhangi bir ücret odermiyim şu aşamada?
kullananlar bana yorum yaparsa ona göre netleşirim.