nazliminannesi Kızlar merhaba polen alerjim var ve bugün doktor zaditen tablet verdi kızımda daha önce damlasini kullanmıştık şuan 10 aylık emziriyorum internette kullanılmamalı diyo ama kullanan var mı bilgisi olan
Prenses_annesi04 nazliminannesi ben bitane kullaniyordumda Dr onaylı ismini hatırlamıyorum ama delodayın düşük dozlu olanıydı 3 4 saat emzirmiyordum galiba tam hatırlamıyorum da ilk kızımda kullanıyordum ama Dr verdiyse sıkıntı olmaz ya benimde alerjim var ilkbahar geldi bende gidip alcam eski ilacimdan
nazliminannesi Prenses_annesi04 doktor kendiside kullanmış zaten bişey olmaz dedi ama yinede suphede kaldım Çok geçmiş olsun sizede