Gmzce Oğlum 3yas 2aylık kılosu 14bıyu 97cm dışarı çıkarsam nerde bırılerı görse ay bu çocuk zayıf dıyor banada yaşına göre normal geliyor hamıleyıö pıskolojimi Bozdu gerçekten ınsanlar takmamak elde değil sızlerın bu dönemde nasıldı
dayes Gmzce eğer doktorunuz normal diyorsa başka kimseyi takmayın kimse ile de kıyaslamayın, her bebeğin çocuğun gelişimi farklı. Doktor sorun yok diyorsa takmayın, yorum yapanlara da hayır gayet iyi deyin geçin
Evin14 Gmzce senin ki iymiş aynı yaştalar benim kızım 12 kilo doktor iyi dedikçe kim zyıf desede umrumda değil önemli olan sağlıklı olması ve sağlıklı beslenmesi
Gmzce bisenakillisinzaten evet illa kılolu mu olmak zorunda yada kıloluya yakın mı doktor normal demıstı
Gmzce bisenakillisinzaten kesınlıkle işte moral bozuyorlar yakamamaya çalışıyorum sonra acaba hata bende mı dıye düşünmüyor degılım