Kızlar artık canıma tak etti çok yoruldum. 13 aylık oğlum gece 10 kere falan emmek için uyanıyor nerdeyse saat başı. bazen yanımıza alıyorum bu sefer yatarken emmek istiyor memem hep açık artık çok yoruldum ve karar verdim. 8 gibi yatırdım 12 de uyandı 15 dk falan ağladı kucağımda sakinleştiremedim su verdim içmedi zor bela uyuttum gecenin devamında her kalktığında böyle mi olcak süreç. sizce yanlış bir yöntem uyguluyorum. nasıl yapmam gerek lütfen yardım edin