Lina2007 önce sen uyurken vericem diyip öyle yaptım verdim sabah gösterdim güven kaybetmemek için, alışkanlığı öyle geçti yoksa kızım da içmeden uyumazdı sonra gece vermeyi bıraktım zamanla.
Yakın zamanda da emziği bıraktık inat ettim vermedim saatlerce ağladı uyumadı, ne ben ne oğlum ne babası ne kendi uyuduk, hepimizi asker etti sağolsun ama yatak odasından çıkmadık tabi ki. Ağlaya ağlaya uyuyakaldı en zoru ilk gündü gerisi çok zor olmadı. Zor ama kendisi için çünkü dişleri bozulmaya başlamıştı 🥲