Arkadaşlar merhaba 5 gün önce benim adetim bitti bu gün kaşık ağrısıyla kanama oldu hastaneye gitim beta 250 çıktı kadın doğum doktorum Altan muayene etti ve çok kanamam olmadığını cuma günü tekrar gelip kan vermemi söyledi eyer sabit kalirsa beta diş gebelik eyer yükselirse sağlıklı düşerse beta düşük yapıyosundur dedi benim durumumda olan arkadaşlar var mı üstüne gördüm ve hamile olduğumu öğrendim