Kızım 1 yaş 1 aylık sanırım 8.atak haftasının içindeymişiz 🥴 çocuğumun tam gece gündüz uykuları düzeldi mis gibi bi düzen kurduk alıştı derken hooop atak haftası ile kafa kafaya geldik 🫠 dün gece itibari ile başladık bugün de aynı şiddeti ile devam ediyor 10 da gece uykusuna geçen bebem şu saate kadar abartmıyorum 5 defa uyandı yatırıyorum arkamı dönmeden geri uyanıyor bide öyle bi uyanmak ki yatağının içinde bana gülücükler saçıyor hiç uyumamış gibi 🤣 netten biraz baktım ama 1 yaş sonrası ataklar zor geçiyormuş doğru mudur tecrübeli hanımlar 🥲 önceki ataklar en fazla 5 günde bitti buda öyle olacak değilmiii 🫠