Kızlar atopik ciltli ve çoklu besin alerjisi olan 7 aylık bebeğim var. 4 aydır diyet yapiyprum artık çok zorlanıyorum ve bebeğimde hocbir ilerleme olmadigi için sütten kestim pazartesi gunu ama çok pisman oldum. Bebeğimin kizarikliklari devam ediyor çünkü. Yarın diyete başlasam ve cuma günü emzirmeye devam etsem yediklerim sütümden ne zaman gecer bebeğim beni unutmusdur tekrar emzirsem kabul edermi. Bebeği alerji olup sütten kesen var mı kafayı yemek üzereyim