Kızlar kızım 2 buçuk yaşında saat 9 gibi sandalyeden düştü ağladı bir kez kustu kafasını vurdu sanırım düşerken susturduk elini yüzünü yıkadık sakinleşti sorular soruyorum hepsine doğru cevaplar veriyor bilinci yerinde 2 saat oldu uyutmadım keyfi yerinde gülüyor vs eşim ile gitmek zorunda yalnız kalırım gece birşey olmaz inşallah sonradan bir şey olabilir mi