Canım ben de senin gibiydim önce bebeğim rahat emsin diye doğal şeyler denedim bir de silmeye gerek YÖK diye lansinoh kullandım ama hiç fayda etmedi . En son hametan bepanten trosyd gibi kimyasal içerikli ilaçlar kullandım her emzirmeden önce yıkadım ve böyle iyileştirebildim bir de hangisine krem sürdüysem onu bir kaç sefer emzirmedim acısa da diğerini emzirdim sonra diğerine geçtiğimde emzirmek için bu defa da diğerini birkaç defa emzirdim böylelikle iyileşmek için zaman geçmiş oldu