Kızlar Tekirdağ Merkez’de okula çocuğunu almaya giden 25 yaşında genç bir kadın hırsızların saldırısına uğramış. Kollarından bileziklerini alıp boynunu kesmişler. Neyse ki çevredekiler farketmiş kadın yoğunbakımda imiş inşallah kurtulur çok üzüldüm. Malum deprem korkusu ile evlerinde takıları olanlar kollarına taktı. Amacım korkutmak değil şimdi hırsızlar bunun farkında olabilir dikkatli olalım diye söylemek istedim.