aselliyam23 neeeee 😱 ben 1ay olmadı gideli. Bana dediler ki mayıs da fiyatların alt üst sınırı belli olur. Haziranda da bzi toplantı yapar belirleriz. Siz tememuzf başı gibi gelin. 4sınıf acılacak 2sabahcı 2öğlenci seklinde. Hemen herkes öğlenci istediği için kayıtlar cabuk doluyor. Cok da gec gelmeyin dedi. 1katta merdivenin karsısında müdür yardımcısı vr adını unuttum onla görüştüm ben 🙄