3 aylık oğlum var beslenme sonrası elini emmeye başlıyor uyanık olunca.uykuda da yapmaya başladı uykuda yapması acaba doymuyor mu sütüm de azaldı gibi memelerim boş geliyor elime ve çişinin rengi de sarardı önceden berrak yapardı bezini takip ederdim mama vermem gerekir mi kilo alımı da az oldu sanki