sevalasel Merhaba, kızım 10 aylık hiç basmıyor, emeklemiyor, sadece desteksiz oturuyor. Böyle olanlar var mı? Böyle olanlar varsa bilgi verebilir mi?
dayes sevalasel kızım 11 aylık emekledi 14 aylık olmak üzereyken yürüdü. Doktor bana sen evde yürümeyi öğret elinden tut gezdir demişti sadece onu yaptık.
sevalasel Bilgi için teşekkür ederim, aile büyükleri basması lazım artık gibi sürekli söyledikleri için panik olmaya başladım. Koltuk altından tutup bastırmaya falan çalışıyorum ama sürekli ayaklarını topluyor basmıyor.