Kızlar biz 5 aylıkken ek gıdaya başladık şimdi bizimle sofraya oturuyor herşeyi yiyor nohut pilav bile yedi ezerek vermiş bizimkiler yanlış mı yapıyoruz doğru mu bilmiyorum ya maşallah iştahlı bi çocuk dişleri de çıktı mama yetmiyor artık sorun olur mu bilginiz var mı