altay2 Var mı bizim gibi sabaha kadar pişpişle uyuyanlar🫣 Bırakanlar nasıl bıraktınız kapandığı anda gözünü açıyor
dayes altay2 beyaz gürültü açıyordum ben onu da 5 aylıkken bıraktık. Sesi kısa kısa kademeli bıraktık
kuzuanasi altay2 benim oğlum her atak döneminde uyuma şeklini değiştirdiği için birden bire sessizlikte uyumaya başladık 😂
altay2 Benimki 1 yaşında. Gündüz neyse de gece boyu pişpişle uyumak can sıkmaya başladı. Kapattığım an uyanıyor sesi kısıyorum ama yine de olmuyor.