egeniinnannesi Kızlar süt sağdığım gibi hiç dolaba koymadan oğluma içirdim ama azıcık kaldı içmedi dolaba koysam saklama kavanozuyla olur mu acaba
eylulsmom27 egeniinnannesi sağdıktan sonra ısıtmadıysanız yani oda sıcaklığında kaldıysa ve uzun süre dışarda kalmadıysanız dolaba koyabilirsiniz bence
egeniinnannesi eylulsmom27 ısıtmadım sağdığım gibi bebeğim içti azıcık kaldı onu dolaba koyayım dedim ama emin olamadım
Neslihannnnnnn Ben sağıyorum odada duruyor ne zaman ne kadar içerse oda sıcaklığında bişey olmuyo 2-3 saat içinde tüketecek