Sadekahve_ seymayldzz 2 kesin içiyorum ama genellikle 3 içmeye gayret ediyorum. Olabildiğince de 3 lt bitiriyorum.
oglumubeklerken seymayldzz 3 kesin içiyorum. Bugün 3 şişe bitirdim mesela 4 buçuk litre yani. Bazı günler çok içiyorum bazı günler daha az.