tugcetrbyk benimki gece /gündüz 3 ay boyunca uykuları kucağımda yaptı,ilk 3 ay emzik de almadı .Gece boyu bildiğin kucağımda uyurdu,gündüz anneme giderdim yardımcı olurdu.Dört aylık olunca artık böyle devam etmez dedim.kucağımda uyutup yatağına koydum ağladıkça poposuna pış pış yap kucağına al sakinleştir geri koy bir süre sonra yorulup direnmeyecek .