oğlumun çeşitli besinlere alerjisi var süt konusunda ise açmaya çalışıyoruz ve yoğurt kısmına geçtiğimizde hep başa sarıyoruz bu esnada ben mamasını hep kendim almak durumunda kalıyorum rapor olmadığı İçin .artık çok zorlanıyorum.acaba elinde fazla mama olan varsa alabilmem mümkün mü?şimdiden çok teşekkür ederim