2 yas tabi yipratir.saglikli bir sekilde sallamayi birakacaksim sende rahat edeceksin cocukda rahat uyuyacak.ben 1,5 yasina kadar oglumu aksamdan sabaha kadar sallardim ayagimda oyle uyurdum.bir gozum acikdi surekli.uykusuzlukdan kafamin ici acirdi o derece.1,5 yasinda sallamayi birakdim yanimda yatarak uyumaya basladi.gec uyuyordu oyle ama uyuyordu bende uymu nedir bildim rahatladim.o uyuyana kadar bem cokdan uyumus oluyordum bile