Aryaikra21 başkalarının değil senin ne düşündüğün önemlidir. Bana da öyle dediler bilmicek, hatirlamicak vs. Bunu ben de biliyorum tabiki o anları hatirlamicak ama ileride anısı olacak. Ayrıca benim bebeğim çok huzursuz bir bebektir buna rağmen o gün çocuklarla cok eğlendi, hep güldü, fotoğraflara poz verdi. Dogumgunu şarkısını açtığımda şarkı bitene kadar hep alkış yapti. Onun için bir sey yapıldığını anladi. Ben cok mutlu oldum misafirler de. Herseyini özenerek kendi emeğimle ben yaptım hazırladım süsledim. Cok güzel bir gündü. Rabbim eksikliklerini göstermesin.