teachermom5 normal Aptamil kabız ve gaz yapıyor bunun içinde probiyotik ve prebiyotik var bağırsak faaliyetlerini düzenliyor ayrıca numaralar değiştikçe beyin gelisimine katkı sağlayan OMEGA ve B6 vitaminleri, omeganin en önemli alt takviyeleri var. Yeni formüllerinde ekleme yaptılar. Doktorun onermesine gerek yok, normal gidip alabiliyorsunuz. Trednyoldan toplu halde sipariş veriyorum Aptamil kendisi satış yapıyor. Alerjik bebeklerin kullandığı mamaları doktor vermesi gerekiyor, vermeyen ne yapmaya çalişmis anlamadım doğrusu. Birde normal Aptamilde şeker var ama zarar vericek boyutta değil, Prosyneo şeker yok tatsız bişey..