KuzeyiinAnnesii 1,5 yıl oldu çıkartmayı düşünüyorum illa ay başı zamanı mı gitmek lazım yoksa çıkartma işlemi normal bir zamanda da oluyor mu ?
Ensarmom KuzeyiinAnnesii adetin 3. Günü gtmelisn canm rahim aşagıda oldgu içn hem acımaz hmde kolay olur cıkrtması. Normal birgünde cıkardklrnı hiç duymadm
Askimizinmeyveleri KuzeyiinAnnesii ben bugun çıkarttım spirali adetimin son günüydü hiç bi şekilde acı hissetmedim ki ipi çok içerdeydi biraz zorladı ipler görünmüyordu eğer çıkmasaydı anestzi ile alınıyormuş bilginiz olsun
KuzeyiinAnnesii Ensarmom çok teşekkür ederim takılırken öyle olduğunu biliyodumda çıkartılırken hiç duymamışdım çünkü çok sağolun 🌸
Askimizinmeyveleri Bende çıkarttıracam bugun doktoruma sordum adet olmana gerek yokmuş ama şu bi gerçek adetliyken rahim aşşağıda olduğu için daha kolay bi işlemmiş
KuzeyiinAnnesii Askimizinmeyveleri evet onu bende duydum anestezi ya kürtaj gibi bişeyle ama umarım o kadar değildir yani 1,5 sene oldu bakalım yarın gidicem bende takdırırken ürkmedim rahattım ama nedense pakolojik olarak ürküyorum 🤦🏻♀️
ATC KuzeyiinAnnesii ben çıkarttım ama bana yaramadığı için kanama halindeyken çıkardılar resmen içim koptu 🤦🏻♀️
KuzeyiinAnnesii ATC bugün bende aradım adetli olman lazım dediler yarın gidicem takarken hiç bişey hissetmedim umudum yine çıkartırken de hissetmemek bakalım yinede gerginim 😂
Askimizinmeyveleri Bende o kadar uğraşmalarına rağmen hiç bişey hissetmedim eğer sizin sipiralin ipi gözükürse çok kolay bi işlem olur bende bir yıl önce taktırmıştım haber edersiniz nasıl geçtiğine dair hakkınızda hayırlısı olsun
KuzeyiinAnnesii Askimizinmeyveleri ay umarım gözükür 😂 gerçekden stres oldu o kadar çatı muayenesi oldum spral takdırdım kontrolüne gittim ama nedense bu böyle korku sardı ya 🤦🏻♀️
Dilara06 Ben adetsizken taktırdım hiç acımadı çok şükür inşllah çıkarttırırkende acımaz adetli pis pis doktora gitmek istemem muhtemelen çıkarttırırkende temiz olurum
KuzeyiinAnnesii Dilara06 kimse istemez ama gittim yer bilhassa takılırkende ay başı olman gerekli dedi ve çıkarma işlemi için aradığımda da aynı şeyi söyledi 🙂
Askimizinmeyveleri KuzeyiinAnnesii bugun çıkarttorıyorsun değilmi haber et bizede nasıl geçtiğine dair inşaallah acısız bi şekilde çıkar
KuzeyiinAnnesii Askimizinmeyveleri çıkarttım korktuğum gibi olmadı şükür çok basit bir işlemmiş gerçekden