Sonsuz bir döngünün içindeyiz sanki bebeğimle. 17
Aylık oldu. Normal her bebek gibi iki üç kere uyanarak uyuduğu gece sayısı bir ay değildir. Uyku eğitimi de verdim olmadı. 7-8 aydır korkınç bir haldeyiz. Gece bin kere uyanıyorum hele iki aydır çıldırmış gibi ağlıyor uykudan uyanırken. Sakinleşip kendine gelmesi iki üç saat sürüyor bazen. Doktora götürdük defalarca bir şey yok denildi. Hocaya götürdük büyü falan varmış bizde o çocuğu etkiliyor dedi muska yazdı oku taktık onları zaten her gün her uykuda okuyorum ama bir değişiklik olmadı. O kadar kötüyüm ki. Gece olabildiğinde sabretmeye çalışıyorum sakin kalmaya güzel davranmaya çalışıyorum ama ızdırap gibi gecenin sonunda 6-7de güne başlayıp akşama kadar yakama yapışarak ağlayınca kendimi kontrol edemiyorum artık kızıyorum sonra ağlama krizine giriyorum. Destek olacak kimsem yok ara sıra memlekete gittiğimde rahatlıyorum ama bu bana iyi gelmiyor nereye kadar gideceğim. Nereye kadar bebeğim böyle olacak. Kendimi çok çaresiz ve yalnız hissediyorum. Yok atak haftası yok diş yok bizim stresimiz geçiyor falan. Bir tane böyle bebek görmedim etrafımda. Arabayla bir yere gitmek bile eziyet canı sıkıldığı için beni öyle hırpalıyor ki ağlama krizine giriyorum her seferinde. Çok güçsüzüm umutsuzum yorgunum. Ne yaşıyorum ben neden yaşıyorum bilmiyorum biri bir şey söylesin nolur