Merak edenler için yazıyorum eczaneden 5 bin tl aldım doktorum lokal anestezi yapmadan taktı hiç acımadı sadece kan aldırırken ki bi acı oldu kolumda şişlik morlukta olmadı spiral taktırmıştım kaydı sürekli kaydı mı duruyor mu düşüncesi olmucak spiralde maalesef bu düşünce oluyor deri altı implantta kaymak olmuyormuş elinle elledğinde hissetmen önemli dedi doktor ilk 2 ay adet düzensizliği yapar ama sonra geçer dedi adeti azaltıyormuş rahim kanserinden korur dedi kilo yapmaz ama ödem yapabilir dedi 10.000 bir hamilelik görülebilrmiş hiç denk gelmemiş tüp bağladıklarımızda bile görüyoruz gebeliği dedi etkisi hemen gösterir dedi kontrolü olmuyormş sadece 3 yıl sonra çıkartılması gerekiyormuş doktora ekstra para öedemedim devlet hastanesinde yaptırsam özellere o kadar para vermeye gerek yok bnce