Kızlar ikizlerm 21 aylklar ve hala anne demiyolar ya çok üzülüyorum ben anne dedikçe onlar baba diyo aba diyo bazı kelimeler söylüyolar falan ama anne yok sanki inadına yapar gbi ben anne de hadi dedikçe direk ikiside baba diyolar sürekli offf beni sevmiyolarmi yani ya halbuki sürekli konusuyorum anne annecim diye sesleniyorum bilerek söylemediklerini düşünyorum artk çünkü ben anne de dedikçe gülerek baba diyolar benimkilerden bikaç ay küçük cocuk anne anne diye sesleniyodu okadar içlendimki valla çok duymak istiyorum artk eşime diyorum bazen baba denmek nasl bisey çok güzel diyo merak etme sanada seslenicekler diyo ama iyice kafaya taktm artk