mthnmh bunun için ilk olarak doktorunuza gitmeniz gerek, benim sütümde kızım hep ön süt aldığı için laktoz int. Hassasiyeti oldu. Probiyotik+relectaz+ sütüm çoğalsın memeyi Dinlendirmek için laktozsuz mamaya başladık mama+ meme şeklinde benim sütüm kesilince komple mamaya geçtik kızımın laktoz int. 3 ay sonra da bitince normal mamaya geçtik. Doktoruuz laktoz int. Tanısı koyduğunda raporlu mama alabiliyorsunuz