Anagibiyar 3 ay demir ilacı içmesi gerekiyor ama yok yok yok şırıngayla da sıksaam çıkarıyor kaşıkla versem kaşığa vuruyor evet çok haklı çok kötü tadı var ama içmesi lazım 1.5 yaşında. Bir şey karıştırıp veren var mı ? Hellppp 🥺
pimpiriklianne43 Anagibiyar hangi ilaci kullanıyorsun biz ocean microfer kullanıyoruz tadı güzel galiba cikarmiyo geri
aselkussum Anagibiyar markası ne acaba az biraz portakal suyunun içine sıkıp verebilirsiniz hem emilimini artırır hemde tadını bastırır. Bestiron direk portakal aromalı ama benim bebeğim pek sevmedi yinede iciryorum bı şekilde bı kaç damla fazla koyuyorum kaşığa oda tükürme payı diye 😅
Anagibiyar pimpiriklianne43 bundan da var bu arada onada aynısını yapıyor başka hiç bir ilaçta yaşamıyorum bu sorunu ya ya renginden ya kokusundan yada tadından bi aklında kaldı çocuğun istemiyor 😢
Anagibiyar aselkussum 2 kere verdiğim oluyor sırf az ölçülü almış olmasın diye ama sabahtan beri araştırıyorum hep portakal suyunu duyuyorum deneyeceğim 🙏♥️
pimpiriklianne43 Anagibiyar baska ilaclari oglumda cikartiyo ben içer içmez hemen su veriyorum ozaman yutuyo öyle deneyin isterseniz
Anagibiyar pimpiriklianne43 oda yaramamıştı işe ama portakal suyunun içine koyunca içti anlamadı bile ♥️
butterflyy_ Anagibiyar bilmiyorum yemek seçen bebekler mi böyle acaba ben her tadı alıştırdım çeşit olarak demir ilacı kullandık bizde kaşık şeklinde içti yani karıştırıp vermek olmaz zaten emilimi için fayda göremezsiniz enin de sonunda içecek yatırın başını tutun içsin ağzına dökün öyle alıştırmışsınız ki çıkarıyor ilk fırsatta zorla ve bebeğinizin iyiliği için su verin arkasından veya su ile seyretmeyi deneyin
Kams Anagibiyar aynı durumdayım 1.5 yaşında ferritin 15 aylardır Bestiron Ocean artık tedavi dozu içinde uygun değil gerek kullanması gerekiyor ama iğrenç bir tadı var napıcam bilmiyorum başka özel iyi bir ilaç yok mu ya