Melekhnm NG16 evet maalesef ama en iyisi duymamızlıktan gelmek , benim eşim de öğrendi oğlum mal olacak insan bana hakaret edince öğreniyor ve yA telefonda trafikte küfür edince 😞
Uykusuzhergeceeee NG16 hep olumlu konuşun sen temiz saygılı çocuksun senin gibi güzel çocuğa yakışmıyor diye aşırı tepkiler vermeyin. Bazen inadına üst üste söyler onu duymayın zamanla unutur inşallah
balkizlar Melekhnm öyle yapmayın sakince yanlış olduğunu söyleyin ve üstüne düşmeyin… böyel tepki verirseniz ya hoşuna gider devam eder ya da sizden gizli yapar