Kızlar selam kanımda enfeksiyon çıktığı için dr antibiyotik agumentin 875/125 mg başladı ve bugün 45 günlük bebeğim iki kere sulu dışkısını yaptı Ve sanırım karnı ağrıyor sürekli ayaklarını kendine doğru çekip ıkınıp ağlıyor antibiyotikten olabilir mi acaba ya başına gelen var mı