bbb0707 3-4 aydır önce bebeğimiz oluyor(16 aylık) sonra ben sonra eşim sürekli hastayız bir kurtulamadık bıktım artık ya ne yapmam lazım inanın bilmiyorum yardım edicek var mı? Yada böyle olan var mı?
Ymomm bbb0707 geçmiş olsun bağışıklığınızı güçlendirin yediğinize içtiğinize dikkat edin şifa olur inşaAllah
monaroza88 bbb0707 bbb0707 aynı biz. Bebeğim 10 aylık. Bizim bu grip olayı 2 ay önce başladı. Önce bebeğim domuz gribi oldu ,sonra ben ,sonra eşim. Domuz gribi çok dirençli atesliydi zor geçti cidden 2 hafta ailece süründük. Neyse geçti o. Aradan iki hafta falan geçti bu sefer yine grip olduk bu domuz gribi değil ateş falan olmadı daha hafif ama hepimizin burnu akıyo. Ben de bıktım cidden. Hayır yani bağışıklıgimiz güçlensin diye bol bol sarimsakti oydu buydu bitki çayları şu bu herşeyi de yaptırıyorum ev halkına ve kendime. Yok yine aynı yine aynı. Bu sene cidden çok pis bi salgın var. Evden tek kişi dışarıya çıksa bile mutlaka o eve girince kolayca gelip bulaşıyo. Tükendim resmen.
bbb0707 monaroza88 ay aynı biz çocuğumu oyun okuluna götürüyordum ona götüemeyim dedim yok yine aynı bir yerden sürekli hastalık buluyoruz ailece 🫠
monaroza88 bbb0707 ben pes ettim valla. Ne önlem alırsam alayım hijyen, beslenme, kalabalığa girmeme ..yok aynı yani. O yüzden saldım valla. Hiç bişey olmasa balkona çıksak havadan kalıyoruz o derece. Geçmiş olsun, inşallah hepimiz bir an önce kurtuluruz🤧
lamiakus Ya 1 ayı geçti hastaneden çıkamıyoruz sürekli hastayız kızım ishalden 3 gün yattı 3 gündür 39 ates şimdi öksürük enfeksiyonda yok ben sürekli grip kurtulamıyoruz artık o kadar yoruldukki ne zaman bitecek bu heran kızım ateslencek diye bekliyorum paikolojim bozuldı