babylove_ 2023 doğumlu kızım var şimdi 2025 ağostos ayında 2. Bebeğime kucağıma alıcam yardım aylık mı olucak sadece 1 defa 5000 defa mı
asao babylove_ dogumdan sonra bebegin kimligi çıktığın da e devlten uzerinden yada aile sosyal hizmetlerinden yapabilirsiniz
ikibaloglanannesi babylove_ 1500 alacaksınız. 17 gün önce ikinci oğlumu kucağıma aldım 1500 alacağım söylendi. Ödemeler 1 mayıstan sonra yapılacakmış.
yildizztozu babylove_ başvurular 8 Nisan da başladı e devlet üzerinden yapabilirsin bende ayın 10 unda yaptım gala sonuçlanmadı
selcan__ yildizztozu ben e devlete bakınca ilk çocuk 300 tl diyor hayla 5 bin TL onaylanmadi mı acaba bende 1 aydır doğum yapmışım 🤦
yildizztozu selcan__ bende şuan o da gözükmüyor aradım 144 ü sordum 15 gün içinde sonuçlanır dedi hala bekliyorum ödemeler Mayıs ayında yapılacak diye okudum internette
selcan__ yildizztozu kesin bir şeyde soyelmiyorlar merakimizi bir türlü gideremedik sinirlerim bozuldu tek çocuk 300 TL ne be bu devirde 300 tl çocuğa bayram harçlığı diye veriyorlar gerçekten çok acıyorum bu ülkeye 🤦