onceuponatime_ Sütüm çok az arttırmak için sağım yapmayı denemek istiyorum manueller arasında çok fark var mı ? Denediğiniz memnun kaldığınız hangi markalar var ?
Pirasalipuding onceuponatime_ sana çok büyük bi tavsiye asla manuel e bulaşma elektrikli al. Sağım yapması çok zor doğru düzgün gelmiyor çok vaktini alıyor elin yoruluyor vs ben hiç memnun kalmadım elektrikli ye geçince dedim resmen eziyet çekiyormuşum
Gokturkmom onceuponatime_ manuel olarak mochi öneririm ama bence en iyi sütü elektrikli pompa arttırıyor
onceuponatime_ Pirasalipuding yaa sanki çok randımanlı kullanamam diye elektrikliye para vermiyim demiştim elektrikli ne kullanıyorsunuz ?
Pirasalipuding onceuponatime_ lansinoh un elektriklisini kullanıyordum çok memnunum yani valla bendeki manuel hala duruyor isterseniz size bile gönderebilirim ama hiç bir işe yaramıyor