dlr_d etlik şehir hastanesinde İlyas Halil Aydın’a yaptırdık. Bi hafta kadar yatabilirsiniz demişlerdi üçüncü gün taburcu olduk tabi bu iyileşmeye göre değişiyor. Taburcu olduğumuz günün akşamında ılık suda oturtup sargıları açın dedi doktorumuz öyle yaptık. Oğlum 3.5 yaşındaydı hastanede sürekli yattığı için evde çok yatmak istemedi eve geçtiğimiz ikinci günü ayaklandı. Günde 3 kez sürdüğümüz kremimiz vardı birde ağrı kesici şurup verdi doktorumuz. Sünnet kilodu kullandık her akşam da 15 dakika ılık suda oturma yaptık. Dikişleri bir buçuk hafta da iyileşti gibi tamamen iyileşmesi bi ayı buldu o süreçte darbe vs almamasına dikkat etmek gerekiyor. Birde mutlaka çişini nasıl yaptığını gözlemlemelisiniz. Yamuk ve ya aşağıya doğru yapıyorsa ya da çok ince yapıyorsa tekrar ameliyat olması gerekebiliyormuş hiposun çok fazla çeşidi olduğu için. Biz çok şükür bir ameliyatla atlattık. Sizde çabucak atlatırsınız inşallah 🙏🏻