zehraey ben lansinohun biberonunu kullanmistim isterseniz onu deneyin birde hos benim kizim hala almiyor biberon emzik ama dogumda ilk 4-5 gun emzirmem yasakti o zaman ac oldugu icin mecburen bu biberonu tutmustu olmazsa kasik biberon yada kaptan beslemeyi deneyebiliriniz cok zorda kalirsaniz