bksh Merhaba bizde 5. Günümüzdeyiz tahmin ettiğinden iyi gidiyor gündüzleri artık söylüyor yapıyor sıkıntı olmuyor geceleri elbette oluyor bir kere mutlaka çok ağlıyor kaldırsamda uykulu olduğu için yapmıyor , kesinlikle yapsa dahi bağlamayın kızıma sürekli abla oldun aferin diyerek ödüllendirerek bu aşamaya geldi abla abi oldun diyoruz sonuçta kesinlikle bırakıldığında tamamen bırakılmalı yoksa ikilem olur onun açısından , uykumuz bölünüyor ama yapacak bişey yok onun için hepsi 🩷