Arkadaşlar gerçekten çıldırmak üzereyim artık bebeğim bugün tam 9 aylık oldu 2 aydır 5 de uyanıyo 4 de sağ sol yapıyo 5 dedik mi de ayakta tekrar uykuya dönmüyor asla uykusunu almadığı için huysuz oluyo e bende dinlenememiş oluyorum lütfen bişe söyleyin düzelir mi acaba ? Ya da bu durumu yaşayıp geçen var mı ? Henüz dişimiz de çıkmadı gece uykusuna da 8 8.5 gibi dalıyor