neslini Merhaba, bebeğim 10 günlük sağ gözünde çapak sorunu var doktor göz damlası verdi sizde aynı sorunu yaşayan var mı ?
prensesim_26 Benim bebeğim de vardı doktor damla verdi bir de bana sütünle pamukla sil demişti ben de damladan çok sutumle silmiştim o şekilde geçti
prensesim_26 Tobrased diye bir damlaydi.. iki üç defa siktim ben ama bnm kızım grip olmuştu göz çapaklanma ve sulanmada vardı.. daha çok sutumle sildim.