Gulcinavci Allah sabır versin valla aynısı benim başımda. 3,5 yaşında ama tükendim artık. Eskiye nazaran evde başbaşayken iyiyiz şükür diyorum artık. Her işi birlikte yaparak çözüm buldum ben. Yemeği birlikte yapmak zor olduğu için o zaman ipler kopuyordu. Şimdi ikinci oğlum var, 40ı yeni çıktı, Annemler bugün gitti, sanki yapamayacak gibi hissediyorum. Büyüğü tam düzeldi derken şimdi evrim geçirdi resmen, bazen cinnet geçirdiğine yemin ederim ama ispatlayamam 😢