4.aya girdik başladı uyumamaya. Karnj tok altı temiz uyuyor ama 5 10 dk sonra uyanıp ağlıyor. Küçükle ilgilenirken büyük kızımla ilgilenemiyorum. Sürekli kucak ve ayakta tutulmak istiyor. Sadece sabah 2 saat kızıma vakit ayırabiliyorum ve verimli bir şekilde. Geri kalan sürede ya telefon izler ya kendi oyun oynar. Elimden geldiği kadar dışarı çıkarmaya çalışıyorum ama bazen havalar çok soğuk oluyor götüremiyorum evi içinde de ne yapacağımı şaşırıp kalıyorum. Önerisi olan var mı. Ev içinde ne gibi etkinlik oyun vs oynayabiliriz Küçük kızım kucağımdayken