Kızlar bebeğim emekliyor ve koltuk kenarında denge sorunu da olsa geziyor. Sürekli iki elini birden bırakıyor. Her saniye arkasındayım. Emeklemekten dizlerim morardı artık 😅 bazen tehlikeli bulduğum yerlerden çekiyorum sinirden köpürüyor. Söylenip duruyor mızık mızık. Oyuncak falan bilmiyor sürekli bir tırmanma. Artık nasıl oyalayacağım bilmiyorum. Siz bu süreçte ne yapıyorsunuz ya da ne yaptınız?