Arkadaşlar merhaba 7 buçuk aylık bi oğlum var 4 aylıkken sütüm yetmediği için mamaya başlamıştım 5,5 buçuk aylıkken falan beni komple unuttu yine sağıp sağıp veriyordum ama 6 buçuk aylıkken falan artık sağdıkça bile sütüm gelmediği için sağmayı da bırakmıştım hala böyle göğsünüz dolduğu zaman uyarı gibi bişey gelir ya bugün çok hafiften öyle birşey hissettim elimle sıktım baktım hala çıkıyor sonra bi sağmayı denedim gelir mi diye baktım öyle fışkırmıyor akıyor ama sapsarı ilk defa sütümü böyle sarı gördüm yağlandığı için mi böyle oluyor