Kızlar dün doğum yaptım. 2 göğüs şeklinde emziriyorum 2. Çocuğum bu arada 5 yıl arayla. Yutkunma sesini duyuyorum gazıda çıkıyor. Max 15 dk memede kalıyor. Fakat hala aranıyor ve ağlıyor sütümün tçyetersiz olduğunu düşünüyorum böyle olunca tavsiyeleriniz neler?