Burda bu konuda çok kişi görüyorum ve burda konuşmak bir nebzede olsa da içimizi rahatlıyor. Fiziksel belirti olarak ne yaşıyorsunuz .. bende seyirme uyuşma şu ara onu yaşıyorum .. magnezyum ve safran çayı iyi geliyor ama tam anlamıyla rahatlamadım.. sizler neler yaşıyorsunuz