Bu bi damla mı iğne mi kafam karıştı. Birde yan etkiler nasıl oluyor kıslar. Ayrıca bi arkadaşımla tartıştım demin çok sinir oldumm yaptırmicam ben diyor delircem. Cocuklarımızın arasında 4 gün var. Beraber gidelim diyorum yok diyor. Durumuda benden iyi. Niye bu kadar bilinçsiz karşılar aşıya anlamıyorum