melek456 Merhaba 5 aylık bebeğim krup olmuş bugün hastaneye götürdüm.İğne yapıldı ve hava verildi Doktor rahatladığını söyledi.Antibiyotik yazmış Antibiyotiği vermeli miyim Yoksa başka doktora mı götüreyim
Miracinannesi_ melek456 saturasyonuna bakıp diger tahlilleri yaptılarsa başlayın benim bebeğim 3 aylıkken grip ve bogaz enfeksiyonu olmuştu antibiyotik kullanmıştık bir sorun yaşamadık
Karanirem melek456 kurup bi solunum yolu hastalığı verdiği ilaçları dolapta beklet soğut sonra buhar olarak uygula buzluğu aç biraz orda nefes aldır bu hastalık soğuk uygulamakla geçiyor
melek456 Miracinannesi_ hiçbir tahlil yapılmadı devlet hastanesi direk hava ve iğne verdi sonrasında muayene etti rahatlamış dedi antibiyotik yazmış eczaneye gidince öğrendim yani direk antibiyotik dayaması saçma geliyor bana son çare antibiyotiğe başlanmalı diye düşünüyorum
melek456 Miracinannesi_ hiçbir tahlil yapılmadı devlet hastanesi direk hava ve iğne verdi sonrasında muayene etti rahatlamış dedi antibiyotik yazmış eczaneye gidince öğrendim yani direk antibiyotik dayaması saçma geliyor bana son çare antibiyotiğe başlanmalı diye düşünüyorum
ggrqnitt Krupta çocuk durmadan öksürüyor hafifletmek için temiz hava aldırın iyi geliyor antibiyotik de kullanın gene içiniz rahat etsin başka doktora götürmek isterseniz götürün akciğer filmi çekti mi sadece kendisi mi dinledi
melek456 ggrqnitt kendisi dinledi sadece film cekilmedi surekli oksurugu yok ama kuru oksuruk gibi oksuruyor
cLearQueen melek456 doktor vermis kullan diye guzel kardesim ben edebiyat ogretmeniyim kullanma desem kullanmıcak mısın
melek456 cLearQueen hayir antibiyotik yetişkinde bile insan vucudunu yoran bisey simdiki doktorlara guvenimiz kalmadi malesef krup icin antibiyotik verende var kullanmayin diyende kafam karisti