cLearQueen Evet evet bıraktık, ay ne bileyim ya küçük gibi gelmedi bana, başkasını da bilmiyorum ya farketmemis olabilirim 😅 yatırınca filan güzel rahat uyuyor benim ki, yalnız kemeri takmazsam çok tehlikeli geliyor bana, kayiverecek gibi, tüm arabalar öyle mi bilmiyorum.