22 aylık baya hazır eğitim için onda sıkıntı yok bugün ikinci gün altına yaptıktan sonra söylüyor çiş yaptım diye lazimliga uzun süre oturtursam yapıyor ama pijamaya değil de lazimliga yapması gerektiğini asamadik hala kaç gün sürer yapmadan söylemesi