Merhaba doktor 1 hafta önce gözlük verdi sol 1.25+25 sağ 1 hem miyop hem astigmat var dedi gozlugu aldım 3 gündür kullanıyorum ama çıkarttığım zaman burun ve göz cevremde garip bir hissiyat oluyor uyusukluk tarzı bu normal mi ilk defa gözlük kullanıyorum biraz korktum açıkçası buruna bir zararı oluyor mu gözlüğün ?